Koronarajoitukset jatkuvat 4.2.2022 asti

Koronapandemia aiheuttaa rajoituksia toimintaan ja tapahtumiin. Muuumimuseo on edelleen avoinna normaalien aukioloaikojen mukaisesti, mutta rajoitamme asiakasmäärää 10 henkilöön / näyttelytila. Museossa on siis reilusti tilaa pitää turvalliset välit muihin asiakkaisiin ja henkilökuntaan. Jos museoon on paljon tulijoita, voit hetkellisesti joutua odottelemaan Tampere-talon aulassa. Koronapassia ei kysytä eikä sillä voi vapautua rajoituksista. Rajoitukset eivät koske lakisääteisiä palveluita kuten varhaiskasvatusta ja perusopetusta, joten meillä saattaa olla vieraana pieniä kouluryhmiä.

Edellytämme asiakkailta kasvomaskin käyttöä, ja henkilökuntammekin käyttää maskia tai visiiriä. Samoin hyvä käsihygienia ja riittävät turvavälit ovat edelleen tärkeitä.

Kaikki Muumimuseon tapahtumat ja opastukset on peruttu 4.2.2022 asti, myös ilmainen sisäänpääsy perjantaina 28.1.2022.