Koronarajoitukset 5.-18.2.2022

Muuumimuseo on avoinna normaalisti, mutta rajoitamme tarvittaessa kävijöiden määrää turvallisen vierailun varmistamiseksi. Voimme ottaa museoon puolet maksimikävijämäärästä.

Koronapassia ei kysytä, mutta edellytämme kasvomaskin käyttöä. Hyvä käsihygienia ja riittävät turvavälit ovat edelleen tärkeitä.

Voimme järjestää tapahtumia turvallisuusohjeita noudattaen. Yleisöopastukset alkavat lauantaina 5.2. Suomenkielinen opastus on lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11 ja ennglanninkielinen opastus klo 13. Kaikille avoin, aikuisille suunnattu opastus sisältyy pääsylippuun ja kestää noin 45 minuuttia. Kierrokselle ei tarvitse ilmoittua etukäteen, mutta kerro museon henkilökunnalle museoon tullessasi osallistumisestasi. Tarvittaessa rajoitamme osallistujamäärää.

Tervetuloa!