Ei opastuksia tai tapahtumia koronatilanteen vuoksi

Pirkanmaan koronaepidemia on tällä hetkellä sosiaali- ja terveysministeriön luokituksen mukaisesti kiihtymisvaiheessa.

Käytä kasvomaskia aina Muumimuseossa ja Tampere-talossa vieraillessasi. Myös henkilökuntamme käyttää kasvovisiiriä tai -maskia. Maskisuositus perustuu Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ja Tampereen kaupungin ohjeistukseen.

Koronatartunnan ehkäisyssä on tärkeää myös riittävän turvavälin pitäminen toisiin ihmisiin, fyysisen kosketuksen välttäminen sekä käsihygieniasta ja yskimishygieniasta huolehtiminen. Älä tule museoon hengitystieoireisena.

Muumimuseossa ei toistaiseksi järjestetä ryhmäopastuksia, työpajoja tai esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia. Pyrimme tekemään vierailustasi Muumimuseoon mahdollisimman turvallisen. Tervetuloa!